فروش لپه آذرشهر با بهترین کیفیت در سراسر ایران به صورت عمده و خرد انجام می شود. در سایت می توانید به راحتی به لیست قیمت لپه آذرشهر را مشاهده کنید.

به دلیل تولید سالانه بیش از چند صد هزار تن لپه در آذرشهر، این شهرستان بزرگترین مرکز تولید انواع درجه یک لپه در ایران شناخته شده است و بیشترین حبوبات به خصوص لپه مورد نیاز کشور را تأمین می کند. به همین دلیل کارخانه های حبوبات و لپه در آذرشهر زیر نظر کارشناسان به تولید بهترین کیفیت لپه می پردازد و این محصولات درجه یک را عرضه بازار می کنند.

فروش لپه، فروش لپه آذرشهر، قیمت لپه، قیمت لپه آذرشهر، لپه آذرشهر

خواص بی نظیر لپه

لپه خاصیت های بی شماری دارد که ما در اینجا چند مورد آن را با شما در میان می گذاریم.
از اولین خواص بی نظیر لپه می توان به فیبر موجود در آن اشاره کرد. به همین منظور مصرف لپه در کاهش کلسترول خون و کاهش بیماری‌های قلبی، عروقی بسیار موثر است و به حفظ سلامت قلب کمک شایانی می کند. همچنین حبوبات به خصوص لپه دارای نشاسته و پروتئین فراوان هستند که همین موضوع لپه را جزو حبوبات اصلی کرده و از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار است بنابراین حبوبات مناسب ترین جایگزین برای گوشت به شمار می آیند و برای انسان و اشخاصی که دچار سوء تغذیه هستند بهترین انتخاب تلقی می‌ شوند و خیلی مفید می باشند. بهتر است بدانید که لپه جزو خانواده نخود به شمار می رود.

پزشکان مصرف حبوبات را بسیار توصیه می کنند زیرا پروتئین و نشاسته موجود در حبوبات انرژی مورد نیاز بدن را تأمین می کند. علاوه بر این موارد می توان گفت آن چیزی که موجب شده لپه پرطرفدار باشد آهن موجود در لپه است.

بدین گونه مصرف لپه را به مردم به ویژه بانوان عزیز کشورم سفارش میکنم زیرا که اکثر خانوم ها از کمبود آهن رنج می برند.

موضوع جالب توجه دیگر این است که لپه منبعی از پتاسیم و کلسیم نیز می باشد و انتی اکسیدان موجود در آن برای کسانی که فشار خون دارند مفید است و همچنین برای کسانی که شیر و لبنیات مصرف نمی کنند بسیار مناسب است.

آذرشهر بزرگترین عرضه کننده لپه در ایران

ویژگی های بارز دیگری که لپه دارد و نمی توان از آن ها چشم پوشی کرد این است که نسبت به سایر حبوبات سریع تر پخته می شود و چون پوست آن کنده شده است نفخش کمتر از بقیه حبوبات می باشد و همچنین عاری از چربی است و به دلیل پروتئین موجود در آن برای گیاه خواران مناسب ترین انتخاب است.

ویژگی دیگر لپه دارا بودن آن از ویتامین های B1و B6 ، ویتامین K ، اسیدفولیک و روی می باشد. به دلیل غنی بودن لپه از فیبر، مصرف آن برای افراد دیابتی و کسانی که قصد کاهش وزن دارند عالی است زیرا که فیبر موجود در آن قند خون را کنترل می کند و میزان جذب قند در بدن را کاهش می دهد. در کارکرد بهتر دستگاه گوارش بدن سهیم است و برای رفع اختلالات گوارشی مفید می باشد.

تمام این تفاسیر و فواید را گفتیم تا بدانید که لپه در رده بندی سالم ترین مواد غذایی محسوب می شود پس حتما به لپه در برنامه غذایی خود جایگاه ویژه ای اختصاص دهید. به جرأت می توان گفت صنعت لپه سازی در آذرشهر چنان پیشرفته و گسترده است.

این شهرستان به تنهایی بخش گسترده ای از آذوقه در کشور را تهیه و فرآوری می کند و طبق برآوردهای جدید کارشناسان، مسئولیت تأمین بیش از ۹۰ درصد نیاز بازار های مصرف داخلی حبوبات ایران را بر عهده دارند. علاوه بر این بخشی از محصولاتشان به دیگر کشور ها صادر می شود.

آذرشهر بزرگترین عرضه کننده لپه در ایران

چگونگی تولید لپه در کارخانه های آذرشهر

احتمالأ تا الان برایتان این سوال پیش آمده باشد که آیا لپه همان نخود نصف شده است؟! ما در اینجا به این سوال پاسخ می دهیم و تمام فرآیند تولید لپه را که طی مراحل مختلف صورت می گیرد توضیح می دهیم. ابتدا این را بگوییم که چگونگی تهیه لپه بستگی به تجهیزات مراکز لپه کوبی دارد و برای تهیه لپه نیاز به نخود و لوازم مخصوص است.

نخود جزو حبوبات اصلی و پرمصرف است و در همه خانه ها نوع مرغوب و دانه درشت آن پیدا می شود ولی آیا می دانستید که نخود دارای انواع و اندازه های متفاوتی می باشد. به عنوان مثال نوع باکیفیت و مرغوب آن که در بازار به فروش می رسد نخود های دانه درشت و سفید رنگ هستند و نمونه ای دیگر از نخود وجود دارد که دانه های بسیار ریز و پوستی تیره و سیاه رنگ دارد از این نوع نخود برای تهیه لپه استفاده می شود زیرا که سایز بسیار کوچکی دارد و در بازار مصرفی ندارد.

مراحل تولید لپه

مراحل تولید لپه از نخود در کارخانه های آذرشهر به شرح زیر است:

ابتدا نخود ها را خیس می کنند و سپس آن ها را با دستگاه لپه کوبی می شکنند که بدین گونه از زریق ضربه های وارد شده به نخود ها آن ها از خط وسط نصف می شوند و به دو نیم تقسیم می گردند.
در مرحله بعدی در اثر ضربه های وارد شده به نخود ها پوستشان جدا می شود و باید آن ها را خارج کرد.

و در مرحله نهایی آن باید نخود ها را در شرایط رطوبتی و دمایی خاصی خشک کنند. بدین گونه است که نخود ها به لپه تبدیل می شوند. البته انجام این عملیات بوجاری کردن نیاز به دستگاه های مخصوص دارد و همین طور خشک کردن نخود ها باید در زیر نور آفتاب در فضای باز انجام شود که نیازمند زمان و فضای زیادی است.

مراحل تولید لپه

مرکز تولید و توزیع لپه آذرشهر

حتما از معروفیت لپه های آذرشهر شنیده اید، کارخانه های آذرشهر مجهز به تخصصی ترین دستگاه ها و بهترین محیط برای تولید لپه به روش های صنعتی و سنتی هستند به همین دلیل قطب تولید لپه شناخته شده است. زیر نظر کارشناسان و متخصصین خبره در این طمینه فعالیت تولید و توزیع لپه در بازار های مصرفی ایران و کشورهای خارجی را انجام می دهد و سال هاست به لطف یزدان و پشتکار مسئولین افتخار خدمت به مردم سرزمین را دارند.

روز به روز در تولید بهترین کیفیت ها و رضایت مشتریان تلاش می کنند. این کارخانه های با دارا بودن از تمامی شرایط و ضوابط بهداشتی و مجوزهای ضروری تولید و توزیع در کشور اقدام به تولید بهترین محصولات و فروش لپه آذرشهر در سراسر ایران کرده اند و به دلیل کیفیت های مرغوب و اصل بودن لپه های ایران طرفداران بسیاری نیز در خارج از کشور دارند که خواستار خرید عمده از محصولات آذرشهر هستند.

بدین گونه صادرات به کشورهای مختلف زیادی را عهده دار هستند. اگر قصد خرید بهترین کیفیت لپه با قیمت های مناسب هستید به شما لپه های آذرشهر را توصیه می کنیم. کارخانه های تولید لپه آذرشهر سالیان سال است در این زمینه به طور حرفه ای کار می کنند و دارای سابقه و تجربه های درخشانی هستند. بهترین کیفیت لپه با بهینه ترین هزینه را از ما یخواهید.

مرکز تولید و توزیع لپه آذرشهر

خرید لپه به روش سنتی

در روش سنتی خریداران هر یک در بازار محلی به دنبال توزیع کننده ای هستند که لپه را با قیمت مناسب تری عرضه می دارد، تا خود بتوانند با حاشیه سود قابل قبولی لپه را به فروش برسانند.

ویژگی های خرید و فروش سنتی لپه:

  • خریدار با تنوعی از محصول مواجه نخواهد بود.
  • به دلیل خرید حضوری اعتماد بیشتری وجود دارد.
  • قیمت فروش لپه آذرشهر بیشتر از مقدار واقعی آن خواهد بود.

لیست قیمت لپه

خرید لپه به روش اینترنتی

سال هاست خرید و فروش حبوبات در بازار اینترنتی توسعه زیادی یافته است.

شرکت های معتبر که حوزه کاری خود را به اینترنت کشانده اند انواع مختلف لپه را نیز با قیمت فروش پایین و بدون واسطه به خریداران عرضه می دارند.

فروش عمده لپه آذرشهر به شکل مستقیم و اینترنتی منجر به خرید انواع لپه با قیمت مناسب در کمترین زمان خواهد شد.

فروش لپه ایرانی

[av_notification title='خرید لپه' color='green' border='' custom_bg='#444444' custom_font='#ffffff' size='large' icon_select='yes' icon='ue83d' font='entypo-fontello' admin_preview_bg='']
بطور کلی مزایای خرید اینترنتی لپه از شرکت های معتبر در اینترنت، برای خریداران بسیار مقرون به صرفه تر است.
در هر صورت جهت خرید لپه آذرشهر به هر روشی می توان با متخصصین فروش این مرکز در تماس بود.

جایگاه ضروری لپه در برنامه غذایی

جایگاه لپه و انواع حبوبات در برنامه غذایی شما چیست؟!
لپه آن چنان مفید است که بخش عظیمی از سلامت خود را مدیون آن هستیم و باید در سفره ما جایی ویژه داشته باشند ولی چرا برخی افراد بسیار کم و یا اصلا از حبوبات استفاده نمی کنند؟
یکی از نگرانی هایی که خیلی از افراد را وادار می کند از حبوبات کمتر استفاده کنند یا در برخی موارد اصلا استفاده نکنند این موضوع است که بعد از خوردن آن دچار مشکل می‌ شوند زیرا که میزان گاز بدن افزایش می یابد.

این گاز حاصل از تخمیر کربوهیدرات‌ های موجود در حبوبات به وجود می آید. اما آیا درست است اجازه دهید این نگرانی مانع مصرف حبوبات شود؟! قطعا باید پاسخ منفی به این سوال داد زیرا راهکار هایی هستند که برای کاهش گاز حبوبات می شود استفاده کرد.

به عنوان مثال در اکثر منابع سفارش شده است که حبوبات را پیش از پخت باید خیس کرد. راه کار دیگری که در برخی منابع ذکر شده است افزودن مقدار کمی بیکینگ‌ پودر به غذا است که می تواند به کاهش گاز کمک ‌کند اما باید به این نکته توجه داشت که این کار موجب کاهش میزان ویتامین B می‌ شود علاوه بر این باید در نظر گرفت که ویتامین های گروه B در اثر پخت زیاد نیز مقاوم نیستند و از بین می روند.

جایگاه ضروری لپه در برنامه غذایی

فروش لپه آذرشهر به صورت عمده

همان طور که از خواص شگفت انگیز لپه گفیم بد نیست این را بدانید که این خواص با بالاتر بودن کیفیت محصول رابطه مستقیم دارد و هرچه باکیفیت تر باشد خاصیت های آن چندیدن برابر تاثیرگذارتر هستند. با اطمینان میتوان گفت صنعت لپه سازی آذرشهر در ایران حرف اول را در تولید لپه می زند. مردم ایران از جمله مردمانی هستند که گوشت را در بیشتر غذاهای خود بکار می برند.

گوشت علاوه بر اینکه فوایدی دارد دارای ضررهایی نیز برای انسان است بخصوص افراد مسن و کودکان در هضم آن ممکن است دچار مشکل شوند. برای افرادی که گیاه خوار هستند و از گوشت زیادی در تغذیه خود استفاده نمی کنند، حبوبات و لپه بهترین جایگزین است و به شکلهای مختلفی می توان آنها را استفاده کرد و تنوع غذایی بسیاری دارند.

همچنین از مزایای دیگر مصرف حبوبات و لپه قیمت اندک آن نسبت به گوشت می باشد. این در حالی است که از نظر میزان ارزش غذایی بسیار مفید و غنی هستند. شرکت تولید لپه آذرشهر داریا تمام محصولات خورد را با ضمانت و تضمین از قیمتها و کیفیت به فروش می رساند.

لپه آذرشهر بصورت عمده و خرد، حضوری به فروش میرسد البته برای مشتریانی که امکان خرید حضوری را ندارند محیطی امن برای خرید اینترنتی فراهم کرده اند. به دلیل این که سال هاست با مشتریان در تعامل مستقیم هستند همه مشکلات خرید اینترنتی و غیر حضوری را رفع کرده اند تا خریداران با خاطری آسوده و بدون مشکل خرید خود را انجام دهند.

لیست قیمت فروش لپه آذرشهر

انواع لپه تولید شده در ایران با توجه به کیفیت آن قیمت گذاری می شود.

قیمت فروش لپه آذرشهر همچون دیگر حبوبات دارای نوسان قیمت زیادی است.

بنابراین می توان جهت دریافت قیمت انواع لپه با بازرگانی های معتبر و آنلاین که بطور شبانه روزی فعال هستند ارتباط گرفت.

لیست قیمت حبوبات

قیمت خرید لپه با بهترین کیفیت

این سایت جهت ارائه اطلاعات لازم از قیمت های روز حبوبات و لپه آذرشهر طراحی شده و می توانید به راحتی با کارشناسان فروش در تماس باشید و تمامی اطلاعات مورد نیازتان را دریافت کنید. حتما خودتان شاهد این هستید که در بازار امروز ایران همه اجناس تحت تأثیر افزایش قیمت ارز هستند.

حبوبات نیز عاری از این نوسانات قیمت نیستند و دچار افزایش قیمت بوده اند. ما نیز برخلاف میل خود مجبور به افرایش قیمت ها بوده ایم زیرا که شرکت لپه آذرشهر در حوزه صادرات نیز فعالیت های گسترده ای دارد و مالیات و عوارض بالایی که برای صادرات حبوبات و نخود است ما را وادار به افزایش قیمت ها کرده است. همان طور که می دانید قیمت حبوبات و لپه متناسب با کیفیت آن متفاوت می باشد این که از چه نوع نخود اعم از ایرانی یا خارجی با چه کیفیتی برای تولید لپه به کار می رود بسیار اهمیت دارد و در قیمت ها اثر می گذارد.

با این وجود فروش بدون واسطه لپه آذرشهر با مناسب ترین قیمت نسبت به بازار عرضه می شود و این امکان را فراهم کرده است که بسته به میزان خرید و ارائه انواع کیفیت لپه و انواع قیمت ها بهترین انتخاب را داشته باشید و خرید خود را با رضایت انجام دهید. رضایتمندی شما از خرید بسیار برای ما ارزشمند است.

فروش اینترنتی لپه آذرشهر

این روزها با فراگیر شدن اینترنت کمتر کسی را می توان پیدا کرد دسترسی به اینترنت نداشته باشد. فروش لپه آذرشهر هم به صورت عمده و خرد هم به صورت اینترنتی و حضوری انجام می شود البته استفاده از اینترنت در روندو سرعت بخشیدن به کارها بسیار موثر بوده و کار را هم برای خریدار و هم فروشنده راحت کرده است و این امکان را می دهد به سادگی هر آنچه که مورد نیازتان است را در کمترین زمان و زحمت تهیه کنید.

بنابراین شرکت تولید کننده لپه در آذرشهر با توجه به این موضوع برای راحتی و دسترسی سریع همه شهروندان عزیز در کشور شرایطی را فراهم کرده به صورت اینترنتی از طریق سایت بتوانند به قیمت حبوبات و تمام اطلاعات لازم که می خواهند دست یابند و هر مقدار لپه مورد نیاز خود چه به صورت عمده و چه خرد خریداری فرماییند.

باید خاطر نشان کنیم که شرکت لپه آذرشهر همه ی مجوزهای مورد نیاز کسب و کار اینترنتی را از مراجع قانونی کسب کرده است و با اعتماد و خیالی آسوده به خرید بپردازید. برای مشتریان همیشه همراه شرکت داریا که به صورت عمده خریداری می کنند این مژده را بدهیم با شرایط ویژه فروشی که تدارک دیده ایم محصولات را با بهترین کیفیت و بهینه ترین قیمت ها به آن ها عرضه می شود.